>

Sabtu, 31 Mac 2012

Sup Daging pekat


Rajin sangat la saya semenjak dua menjak ni nak upload gambar makanan..(ceh rajin la sangat!!) =) bukan apa suami baru beli gudget baru..bila snap gambar perghhh lawa sangat.. tu yang nak share dengan semua bukan pasal dslr baru tapi pasal hobi baru saya masak n upload gambar..tumpang afham tengah lena masa ni saya guna sakan2 buat apa yang patot..sebab jap lagi kalau dia bangun..alamat memang melekap jela dengan saya..makin hari makin banyak akal afham sekarang..letih tapi Happy!! ehehe Tengahari ni EN suami pun ada di rumah so saya kodek2 icebox jumpe daging 2 minggu lepas en suami beli tak terusik pun.. mula2 dalam otak nak buat masak kicap je..dah favourite en suami..tapi alih tekak ni teringin nak makan sup lak..(ko punye tekak je eh ko kire ye huda) ehehehe SUP DAGING PEKAT..
sup ni pekat sebab ada serbuk kurma tu lah..ihihih..selamat menjamu mata..=)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...