>

Rabu, 27 Oktober 2010

because i'm A GIRL.....


dengar lagu because i'm a girl..lagu korean yang paling aku suka dengar bila hujan turun pada waktu petang dan aku akan amik peluang untuk berbering di tepi tingkap sambil perhatikan hujan turun...cantik sangatt!!!

sarangi jonbuin nanun yojainika

because i'm a girl to whom love is everything.....

ada setengah perkara yang aku takkan lupa, perkara yang membuat aku sentiasa tersenyum dan dapat menenagkan hati..salah satunya,sewaktu petang aku di kolej,, aku takkan lepaskan peluang untuk berjogging dengan kakak2 housemate aku kak ruby, kami akan berborak, berguraudan main badminton bersama2...selepas bersenam aku akan duduk diatas court dan memandang ke langit, angin bertiup perlahan-lahan dan aku akan pejamkan mata, meras angin lembut menyapa tubuhku,,,terasa damai sekali..amat damai

aku rindukan housemate aku, kak ruby, kak k, kak ikin, kak dieja, kakroy,kak ani, ida n sha..derang teman gembira aku, teman bersedih dan teman berbincang.. aku amat rindukan kalian aku akan sentiasa mengigati wajah manis kak kin bila dia tersenyum, wajah ceria kak ruby bila dia ketawa dan wajah serius kak k bila dia tengok tv. waktu petang selepas habis kuliah kami akan masak dan makan sebelum maghrib bersama2..dan terus solat berjemaah.

aku masih ingat waktu di kampus.. kak kin orang yang pertama yang bangun subuh pukul 6 pagi diikuti kak roy n aku orang ke 3 bangun 615 dan diikuti dngn yang lain2.

pukul 8 masing2 ade kuliah, petang kami balik dan berkumpul dirumah seperti biasa untuk makan malam...sungguh!! kami seperti sebuah keluargaa

huda sayangkan korang dan rindukan korang sangat3x..


Because i'm a girl

it's impossible to understand
what going through a guy's heart
you told me that you wanted me and now
that's i've given you everything, you tell me you're leaving....
you told me that it wasthe first time you felt this way
and said i was special....
i believed u...and it was my happines
you should have told me that your feeling had faded
i had no idea and i continueto depend on you.





tak ingat dah lirik kat atas tuuu..ehehehe ^_^

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...