>

Sabtu, 12 Mei 2012

Nak update semua resepi di FB


Hari ni terlebih rajin plak dalam anak dok demam2 ni..dah rajin toksah kata apa kn!! kehkehkeh atas permintaan kawan2 di fb yang nak resepi saya buat tu..insyaALLAH saya akan update dari semasa ke semasa..tunggu je ye..ramai yang nak cuba.sebab asyik tengok gambar je kan..tapi saya hairan la.. kenapa tak de ruang enter kat dalam blog saya yang baru ni.. boleh siapa2 tolong tak..bila nak taip resepi jadi tak best nak baca..sebab semua sama je..ermmm!! o ya..~~ templete dari biru dah tukar ke hitam..ni kes header tak muat denga templete yang lama saya..ehehe.. header tu saya order dari sahabat saya suhana..cantek kan..kalau nak tempah pon boleh kat hanakamaz ..harga RM 15 je.. =)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...