>

Isnin, 21 April 2014

karangan untuk abah..tapi mampukah aku menghabiskan sisa2 tulisan ini


oh abah dan emak tenanglah kalian di sana..setiap sujud ku..ku titipkan doa utk mak abah sebagai hadiah yang ditunggu semua ibu dan ayah di alam sana..


aku memang redho..
kalau aku tak redho sekalipon...
ape yang boleh aku buat....
keadaan tetap tak akan berubah..
jadi...redho tu mungkin adalah lebih baik tuk melepaskan arwah..
tapi di mata...tak mungkin dihati...


tetapi...
hubungan dengan Allah sangat rapat..[Alhamdulillah]

dapat aku lihat sehari sebelum kematian nya...
subhanallah....sangat besar petunjuk Allah..



in syaa Allah...aku yakin ade bahagian yang baik untuknya di sana...amin...

aku tak sekuat kawan2 sahabat atau orang lain...
mungkin aku masih belum benar2 sembuh dan tabah berhadapan dengan hakikat...


bagi aku ruang..dan sedikit masa..
biar aku 'sembuh' dengan care aku sendiri...



walaupon Afham mungkin tak paham lagi..
tapi satu hari nanti aku akan bagitau afham yang opah dan wan teramat sayang kan dia.

p/s :: arwah mak dan abah akan sentiasa di hati... tenang lah makabah di sana yer..semoga tak terputus ingatan dan doa aku untuk nya....in syaa Allah.....

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...