>

Selasa, 23 November 2010

AKU DI ENTRY minggu lepas 12-11-2010


Selepas menahan seminggu yang tidak keruan.. aku kembali lagi dengan misi aku minggu ini.. iaitu!! apalagi balik taiping la..ehehehe !!
balik...dan balikkk.. dan lagi balikkk kampung?!..tiap2 minggu sebulan 4 kali darab 2 hari = 8 kali dapat bertemu dengan suami tercinta dan abah tersayang. tersenyum didalam hati berbunge rose kembali.. inform pada en suami. dalam hati aku pon tau dia mesti tersenyum berbunge rafflesia punya!!! ahaksss... percayalahhh``eheheh
insyaALLAH,,, semuga ALLAH permudah kan perjalanan aku kali ini dan bila2x....
kali ini aku naik bas pulak.......... dari bandar utama aku naik bas rapid u82 terus ke puduraya, terasa cepat perjalanan aku kali ini.entah kenapa.. sampai sahaja di puduraya aku terus bergegasa ke LRT Plaza Rakyat untuk ke Bukit Jalil.. Alhamdulilah tiket ada!! selepas solat maghrib..aku bertolak naik bas pukul 745mlm..tak sedar diri hingga ke taiping.lena sungguh aku tidur..di stesyen bas kemunting macam biasa abah dah pon tunggu aku..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...